ارائه نرم افزار استفتائات مقام معظم رهبری ( دام ظله) از سوی مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی
معاون پاسخگوئی مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی طی گزارشی اعلام کرد : به میمنت دهه کرامت ، و در آستانه سفر پر و خیر و برکت مقام معظم رهبری (دام ظله) به استان قم، مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی ، در راستای پاسخگوئی به مسائل شرعی و دینی، اقدام به تهیه و انتشار نرم افزار تلفن همراه مجموعه استفتائات مقام معظم رهبری کرده است.
وی افزود : این نرم افزار که قابلیت اجرا برروی اکثر گوشیهای تلفن همراه را دارد، شامل کتاب اجوبه الاستفتاءات ، مجموعه استفاءات جدید از محضر معظم له و کتاب مناسک حج بر اساس فتوای ایشان می باشد. استفتاءات ذکر شده بر اساس ابواب فقهی تنظیم و با قابلیت مطالعه ، جستجوی کلید واژگان و ارسال فتاوا از طریق پیامک و ایمیل عرضه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین روشن تن گفت: علاوه بر نرم افزار یاد شده ، مجموعه ی حدیثی شرح شده توسط مقام معظم رهبری (دام ظله) در ابتدای درس خارج فقه ، در قالب دو برنامه برای استفاده در رایانه و تلفن همراه با نام شمیمی از روایات نیز آماده انتشار می باشد.
ایشان در ادامه خاطر نشان کرد که این مجموعه در قالب یک لوح فشرده ، شامل گزیده تصویری از سخنان مقام معظم رهبری در سفرهای پیشین به استان قم ، مجموعه تصاویر، مقالاتی پیرامون ولایت و رهبری بوده و به همراه قرائت کامل قرآن کریم آماده گردیده و به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
وی در پایان یادآور شد که نرم افزارهای فوق از طریق سایت مرکز ملی پاسخگوئی دینی و انجمن گفتگوی قرآنی و گفتگوی دینی وابسته به این مرکز قابل دریافت می باشد.