در سفر رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به اهواز روی داد:
در این سفر ضمن برگزاری جلساتی، مقدمات راه اندزای نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اهواز فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با سفر حجت الاسلام مخدوم، ریاست مرکز به همراه حجت الاسلام هاشمی جزی، مدیر پشتیبانی علمی مرکز و حجت الاسلام ملکی، مدیر ارزیابی مرکز، به استان خوزستان و برگزاری جلسات فشرده کاری و آموزشی، مقدمات راه اندازی نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی فراهم گردید و نیاز سنجی برنامه ای و میدانی پیرامون استان خوزستان صورت گرفت.

هیات مرکز ملی جلسه ای با آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار کردند. در این جلسه آیت الله جزایری ضمن توصیه بر سرعت بیشتر کار و خارج شدن آن از روند اداری صرف، تاکید کرد که زیرساخت مورد نیاز را فراهم خواهد ساخت تا کار با سرعت مطلوب جلو رود.

از دیگر برنامه های این سفر برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغین برتر حوزه های استان بود که با حضور 120 نفر از طلاب خواهر و برادر در دو کلاس توسط حجت الاسلام مخدوم و حجت الاسلام هاشمی جزی برگزار شد.

جریان شناسی شبهات دینی، تکنیک های پاسخگویی، شناسایی جریان های تولید کننده شبهات و آشنایی با مدل های پاسخگویی بخشی از سرفصل های این کلاس ها بود که با استقبال مبلغین مواجه شد.

جلسه با گروه تخصصی تبلیغی با محوریت پاسخگویی به مهدویت، دیدار با مسئولین مراکز حوزوی استان، جلسه با دکتر کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، جلسه با حجت السلام شفیعی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهید چمران و جلسه با دفاتر پاسخگویی به سؤالات شرعی اهواز از دیگر برنامه های حجت الاسلام مخدوم و هیات همراه به اهواز بود.

در این جلسات، توانمندسازی طلاب در رابطه با پاسخ به شبهات، گسترگی شبهات در فضای مختلف رسانه ای، نیازسنجی برای بحث پاسخگویی و آسیب شناسی بومی استان بررسی شد.

حجت الاسلام آل مبارک، مسئول نمایندگی واحد اهواز نیز اعلام کرد که با توجه به نیاز منطقه، در این سفر مقرر شد که در دو گروه کلام و اعتقادات و گروه قرآن و حدیث، به کارشناسان پاسخگو آموزش هایی مهارتی ارائه گردد تا مقدمات راه اندازی نمایندگی مرکز ملی استان خوزستان فراهم گردد.