به همت اداره امور همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی و نشر دیجیتال پژوهان مسابقه بزرگ کتابخوانی خانواده آسمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره امور همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری نشر دیجیتال پژوهان به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "خانواده آسمانی" را در بستر اپلکیشن کتابخوان همراه پژوهان برگزار می‌نماید. این مسابقه در سه سطح ویژه خانواده‌ها برگزار می‌گردد.

کتاب‌های مسابقه عبارتند از:

  • - زبان، بایدها و نبایدها (ویژه پدران) - انتشارات بوستان کتاب
  • - عشق برتر (ویژه مادران) - انتشارات بوستان کتاب
  • - یک صدف از هزار: مجموعه پانزده داستان کوتاه درباره زندگی حضرت علی علیه السلام (ویژه فرزندان) - انتشارات بوستان کتاب

 

شروع مسابقه از ۲۴ آبان ماه (روز کتاب و کتاب‌خوانی) تا ۲۵ آذرماه (روز پژوهش)
برای شرکت در مسابقه کافی است، طبق راهنمای زیر، نرم افزار کتابخوان همراه پژوهان را دانلود نموده و کتاب‌ها را بصورت الکترونیک تهیه نمایید و در روز مسابقه که در هفته پژوهش می‌باشد با مراجعه به سایت بلاغ، در مسابقه شرکت نمایید.

pajoohann_book.jpg

.:: دریافت برنامه و کتب الکترونیکی ::.

  
جوایز مسابقه شامل ده‌ها جایزه نفیس نظیر: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت و گوشی تلفن همراه و کارت هدیه خرید کتاب است. 
این مسابقه توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (اداره امور همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی و نشر دیجیتال پژوهان) و با حمایت موسسه بوستان کتاب، مرکز خدمات حوزه علمیه، معاونت تهذیب حوزه های علمیه، خبرگزاری کتاب ایران و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار می گردد.

برچسب‌ها: